piątek, 5 kwietnia 2013

Liebster Award


„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

 
Otrzymała nominację od Asi :*

DZIĘKUJĘ ♥

 A więc pytania i odpowiedzi :3

1.Jak wpadłaś na fabułę?

Oglądałam „Mroczny Rycerz Powstaje” i jakoś tak mnie olśniło.

2. Czy chciałabyś być główną bohaterką swojego opowiadania?

 Myślę, że było by ciekawie, więc tak xD

3. Czy Ty i postać z twojego opowiadania macie wspólne cechy lub zainteresowania? Jeśli tak, to jakie.

Tak ponieważ jest na mnie wzorowana, podejmuje decyzje taki jaki ja był podjęła w danej sytuacji, myślę, że kieruje się w życiu tymi samymi wartościami co ja i ma charakter zbliżony do mojego xD

4. Masz jakiś cytat, którym kierujesz się w życiu? Jeśli tak, to podaj i napisz autora.

„Istniejemy, póki ktoś o nas pamięta.” ~ Carlos Ruíz Zafón

5. Czy zrobiłbyś coś wbrew sobie, aby dostać się do jakiegoś towarzystwa?

Aby dostać się do towarzystwa… nie przypominam sobie takiej sytuacji…

6. Zawsze mówisz to, co myślisz i jak się czujesz?

Myślę, że tak.

7. Masz przystawiony do głowy pistolet i wybór: minutowy telefon do jednej osoby lub rozmowa z Bogiem. Co wybierasz?

Ryzykuje i próbuje napastnikowi wyrwać pistolet.

8. Ulubione zajęcie w wolnej chwili.

Fotografowanie ♥ Spędzanie czasu z przyjaciółmi [w jakikolwiek sposób] ♥ Piłka Nożna ♥ Twetter ♥ Pisanie ♥ Czytanie

9. Ulubiony napój.

Herbata, Coca-Cola, Frugo [żółte i pomarańczowe], Tymbark, marchewkowe soczki z Lidla :3

10. Co sądzisz o malowaniu się i czy sama się malujesz.

Za dużo makijażu wygląda okropnie. Lekki makijaż jest do zaakceptowania. Ja z rzeczy do makijażu używam tylko korektora xD

11. Co byś zrobiła gdybyś miała 10.000 zł?

Zwiedziłabym Londyn, Dublin i Barcelonę, kupiłabym parę rzeczy a potem zaczęłaby się zastanawiać gdzie jest  moje 10 000 zł?!?

 

Nie nominuję nikogo, ponieważ czytam bloggerze 2 blogi: Asi i Sawany. Asia mnie nominowała więc nie mogę się jej odwdzięczyć tym samym a Saw nie chce :D

Ja może lepiej się wezmę za rozdział, bo zaraz Asia i Saw mnie powieszą [albo gorzej]

3 komentarze:

  1. Odpowiedź na ósme - HAHAHAHAHA TRZYMAJ MNIE BO LECĘ Z ŁÓŻKA! Odważny z ciebie człowieczek, nie ma co :D
    Ps. Dziękuję za namiary na dzieło Sawany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powiesze lecz przerobie cię na buty xdf

    OdpowiedzUsuń